KONTAKT

Kortunal Turystyka i Przygoda
ul. Warowna 2 57-215 Srebrna Góra

Ze względu na nasz tryb pracy prosimy o kontakt poprzez e-mail!

Organizacyjny:
biuro@kortunal.com
W bardzo pilnych sprawach
tel. 604 755 659
pn. - sob.
w godz. 12:00-18:00


Rezerwacje:
prim@kortunal.com
tel. 694 724 966
pn. - sob.
w godz. 16:00-21:00


Dojazdy:
halfgar@kortunal.com
tel. 604 522 055
pn. - sob.
w godz. 10:00-18:00


Fabularny dla uczestników:
info@silberberg.pl

Baza WAROWNIA
WAROWNIA

NOWA
BAZA NOCLEGOWA
ZAPRASZA!
Nasze strony












FAQ
Krótkie FAQ, w którym zawarliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania rodziców:

1. Czy muszę wypełniać formularz internetowy?
Prosimy, KONIECZNIE wypełnijcie formularz internetowy. Zamieszczone tam informacje (np. miejsce wyjazdu, nr pesel) są naprawdę niezbędne dla organizacji wyjazdu.

2. Czy dostanę potwierdzenie rezerwacji?
Po wysłaniu formularza otrzymacie potwierdzenie wstępnej rezerwacji na podany w nim adres e-mail. Jeśli po wysłaniu formularza nie otrzymaliście potwierdzenia - sprawdźcie, czy podany przez Was mail był prawidłowy. W razie problemów z działaniem formularza (zdarzają się różne błędy w skrypcie) prosimy o informację na adres biuro@kortunal.com .

3. Kiedy moja rezerwacja jest ważna?
Otrzymanie potwierdzenia gwarantuje wstępną rezerwację.
NIKOGO NIE WYKREŚLIMY z listy bez wcześniejszego kontaktu i uzyskania potwierdzenia rezygnacji z obozu.

4. Co się stanie, jeśli nie zdążę wpłacić zaliczki na czas?
Po wstępnej rezerwacji wysyłamy do Was pakiet dokumentów na podany w rezerwacji adres e-mail. Po otrzymaniu umowy zostaje 14 dni na wpłatę zaliczki. Jeśli zaliczka nie wpłynie, WSTĘPNA REZERWACJA JEST AKTUALNA, ale będziemy dzwonić i pytać, czy ją podtrzymujecie oraz poprosimy o wiążący termin wpłaty zaliczki.

5. Co jeśli nie dotrą do mnie dokumenty?
Od 2018 r. wysyłamy dokumenty za pośrednictwem e-maila, chyba, że życzą sobie Państwo dodatkową wysyłkę pocztą konwencjonalną.
Jeśli dokumenty nie dotarły na skrzynkę e-mail, prosimy o kontakt: biuro@kortunal.com , może to oznaczać błędnie podany w zgłoszeniu adres, mail mógł utknąć na filtrze antyspamowym lub z innych powodów technicznych nie trafić do adresata.
Jeśli problem dotyczy wysyłki papierowej - to najprawdopodobniej problem z pocztą, wówczas ponowimy wysyłkę.

6. Czy wysyłacie potwierdzenie także po otrzymaniu przelewu?
Potwierdzeniem wpłaty zaliczki jest DOWÓD WPŁATY/PRZELEWU.
Jest on dla nas wiążący i NIE WYSYŁAMY OSOBNYCH POTWIERDZEŃ.
Gdyby zaliczka nie dotarła, będziemy się kontaktować telefonicznie i okazanie dowodu wpłaty jest wystarczające.

7. Co zrobić, jeśli nie ma już miejsc na danym obozie?
Jeśli nie zdążyliście zarezerwować i na dany termin nie ma już miejsc, prosimy zaglądać na naszą stronę.
Zdarzają się przypadki rezygnacji, więc miejsca mogą się jeszcze zwolnić.

8. Jestem osobą dorosłą, czy powyższe zasady też mnie dotyczą?
Osoby pełnoletnie podpisują umowę same za siebie, a procedura rezerwacji jest praktycznie taka sama.
Na skróty
- LARPy:
Nawigacja
Nasze obozy
OBOZY 2018
LARPY WEEKENDOWE


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Partnerzy:
Polecamy sklep z wyposażeniem larpowym: