KONTAKT

Kortunal Turystyka i Przygoda
ul. Warowna 2 57-215 Srebrna Góra

Ze względu na nasz tryb pracy prosimy o kontakt poprzez e-mail!

Organizacyjny:
biuro@kortunal.com
W bardzo pilnych sprawach
tel. 604 755 659
pn. - sob.
w godz. 12:00-18:00


Rezerwacje:
rezerwacja@silberberg.pl
prim@kortunal.com
tel. 694 724 966
pn. - sob.
w godz. 16:00-21:00


Dojazdy:
halfgar@kortunal.com
tel. 604 522 055
pn. - sob.
w godz. 10:00-18:00


Fabularny dla uczestników:
info@silberberg.pl

Baza WAROWNIA
WAROWNIA

NOWA
BAZA NOCLEGOWA
ZAPRASZA!
Nasze strony












Formalności
Kilka słów o formalnościach
czyli JAK ZAREZERWOWAĆ I OPŁACIĆ MIEJSCE NA OBOZIE lub WEEKENDZIE LARPOWYM:



1.FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Chcąc "zaklepać" miejsce na wybranej, najpierw wstępnie je rezerwujemy. Prosimy skorzystać w tym celu z

FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
.
Formularz obejmuje wszystkie nasze imprezy na rok 2019. W przypadku zgłoszenia na kilka imprez - prosimy za każdym razem wypełnić formularz osobno.
Nie przyjmujemy niestety rezerwacji drogą telefoniczną, zgłoszenie uczestnika musi mieć formę pisemną.

WAŻNE!
Oprócz zgłoszenia uczestnictwa będziemy osobno prosić o zgłaszanie postaci fabularnych, informacje na ten temat pojawią się na mailach uczestników oraz na naszych wydarzeniach na Facebook'u.


Wszelkie pytania dotyczące rezerwacji oraz dodatkowe informacje na temat Uczestników prosimy kierować na adres mailowy:

rezerwacja@silberberg.pl
Dodatkowe adresy kontaktowe:


prim@silberberg.pl - Magda "Prim" Czarnota, obsługa rezerwacji.
biuro@kortunal.com - główny kontakt firmowy.
Ze względu na utrudniony kontakt telefoniczny prosimy dzwonić tylko w sprawach pilnych:
tel. 694 724 966 (w godz. 16:00-21:00)
tel. 604 755 659 (w godz. 12:00-18:00)




2. UMOWA i KARTA UCZESTNIKA
Po wstępnym zgłoszeniu w przeciągu około 7 dni wyślemy na podany w zgłoszeniu adres e-mail Umowę (podpisany skan dokumentu) oraz Kartę Uczestnika (Karta dotyczy tylko obozów).
Na Państwa życzenie możemy dodatkowo przesłać również wersję papierową - w takim przypadku prosimy o taką informację na adres rezerwacja@silberberg.pl .
Prosimy o wypełnienie ich bardzo dokładnie, szczególnie w części "dane uczestnika". Ułatwi nam to opiekę nad Uczestnikami, a Państwu oszczędzi telefonów od nas :)
Podpisana umowa jest z naszej strony zobowiązaniem do realizacji oferty, aktualnym od momentu wpłaty zaliczki, zawiera także opis oferty i warunków pobytu - bardzo prosimy zatem o DOKŁADNE JEJ PRZECZYTANIE.

Co dalej z umowami?
Podpisaną umowę prosimy zabrać ze sobą na miejsce zbiórki przy wyjeździe na imprezę (możecie również od razu odesłać ją pocztą na nasz adres).
Prosimy o zwrócenie uwagi na rubrykę "dane do faktury" na samym końcu umowy. Jeśli jest Państwu potrzebna faktura, koniecznie należy ją wypełnić.
Jeden egzemplarz Umowy prosimy zachować dla siebie.

Co z Kartą Uczestnika?
Kartę Uczestnika koniecznie trzeba wypełnić w zakresie dotyczącym stanu zdrowia uczestnika i przebytych chorób. Pozostałe rubryki są przydatne, ale niekonieczne. Uczestnik musi Kartę mieć przy sobie na obozie.
Karta Uczestnika dotyczy tylko obozów (powyżej 5 dni)

3. POTWIERDZENIE REZERWACJI - ZALICZKA
Potwierdzeniem wstępnej rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości 200 zł (w przypadku weekendów - 100 zł) od osoby.
Wpłaty zaliczki należy dokonać możliwie szybko, nie później niż 14 dni od otrzymania od nas umowy. Jeżeli zaliczka nie wpłynie, wówczas będziemy kontaktować się z Państwem celem potwierdzenia rezygnacji.
UWAGA! Nigdy nie skreślamy zgłoszenia, jeśli uczestnik nie potwierdził, że rezygnuje!
Umowa, wysłana do Państwa, zyskuje ważność od momentu wpłaty przez Państwa zaliczki.

WAŻNE! W przypadku rezygnacji uczestnika zaliczka jest bezzwrotna.


4. DALSZE PŁATNOŚCI

Należność za imprezę należy wpłacić najpóźniej do dnia rozpoczęcia turnusu, na konto (podane poniżej) lub gotówką podczas wyjazdu Uczestnika na imprezę.

Numer konta do wpłat:
63 1020 5138 0000 9602 0193 4876

Prosimy o dokładne opisywanie przelewów imieniem i nazwiskiem Uczestnika oraz nazwą obozu!


Jeśli masz problem z jednorazową wpłatą kwoty za obóz, proponujemy rozłożenie jej na 3 RATY:
1. Zaliczka - 200 zł, płatna w terminie do 14 dni od otrzymania umowy. W przypadku rezygnacji zaliczka jest bezzwrotna.
2. I rata - w wysokości 50 % pozostałej (po odliczeniu zaliczki i przysługujących zniżek) kwoty należności, płatna do dnia rozpoczęcia turnusu.
3. II rata - w wysokości 50 % pozostałej (po odliczeniu zaliczki i przysługujących zniżek) kwoty należności, płatna do 30 dni po zakończeniu turnusu.
W takim przypadku pierwsza rata jest płatna do dnia rozpoczęcia turnusu, druga - do 30 dni po zakończeniu turnusu.
Chęć rozłożenia na raty płatności prosimy zaznaczyć w odpowiednim miejscu w umowie.

Na naszych obozach funkcjonuje szeroki system zniżek, jeśli chcesz się z nim zapoznać zapraszamy ->ZNIŻKI I RATY


Zapraszamy do zapoznania się z krótkim FAQ , w którym zawarliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania.

Na skróty
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Partnerzy:
Polecamy sklep z wyposażeniem larpowym: